Skip to main content

En av Norges beste på søk til Hensikt

Hensikt utvider stallen med søk-spesialisten Alexander Tøgard. Med Alexanders kompetanse innenfor søk styrker Hensikt nå laget.

– Å få Alexander med på laget, var for oss den manglende brikken som nå er på plass. Vi har etter vårt skjønn funnet en av de aller beste i Norge innenfor fagfeltet søk, og det er vi meget godt fornøyd med. Stadig blir man avhengig av å kunne automatisere leveranser for å jobbe mer effektivt på vegne av dagens annonsører - og det er ikke mange som har kompetansen til å utvikle dette i dag. Det vet vi at Alexander vil bringe på bordet, og vi er ekstremt fornøyde med at Hensikt nå kan tilby det aller beste også innenfor søk til våre kunder, sier daglig leder i Hensikt AS, Joakim Sand.

Alexander har erfaringen sin fra stillinger som sjef for betalt søk og sosiale medier i RED og  leder for performance i Tibe-konsernet. Selv ser han frem til å ta fatt på reisen fremover.

– Jeg er veldig begeistret for å få muligheten til å jobbe med de dyktige og erfarne folkene i Hensikt. De som jobber i Hensikt har alle mange års erfaring med digital markedsføring og en sammensatt kompetanse som er gull verdt i markedet i dag. Denne kompetansen vil også bli stadig viktigere i tiden som kommer. Jeg er stolt av å være med på dette laget, sier han.

Alexaner kommer til å drive Hensikts søkavdeling fra Drammen og mener at tiden som kommer vil bli veldig spennende:

– Fra hovedkontoret for søk i Drammen vil vi nå ut til mange bedrifter som har behov for synlighet på nett. Sammen vil vi dekke de største og viktigste digitale markedsføringskanalene til moderne organisasjoner, med leveranser i høyeste kvalitet.

– Vi er ekstremt fornøyde med at han går inn og starter et kompetansemiljø i Drammen, som er helt i tråd med vår lokale satsning. Alexander vil utfordre både oss, men aller viktigst våre kunder på å jobbe mer effektivt og automatisert gjennom alle leveranser vi gjør, sier Joakim om den nye avdelingen.  

Hensikt startet opp like før årsskiftet og har som plan å utfordre bransjen ved å blant annet hjelpe annonsører med å bygge opp egen kompetanse innenfor digitale kjøp.