Skip to main content

Google Premier Partner i 2022

Vi er stolt av å kunne formidle at vi i 2022 har fått statusen Google Premier Partner. I år er dette en status som har hengt høyt, fordi det kun er de 3 % mest fremgangsrike partnerne som får dette tildelt.  

I år er det å være Premier Partner større enn noen gang tidligere

Denne måneden anerkjente Google prestasjonene til partnere som har utmerket seg innen digital markedsføring, over hele verden ved å gi dem Premier Partner-status i forbindelse med det nye Google Partner-programmet. Vi er dermed stolte og ydmyke for at vi i Hensikt har fått denne statusen i 2022! 

Google Partner-programmet har gjennomgått betydelige endringer i forkant av 2022 – blant annet ved å omdefinere hva Premier Partner-statusen innebærer – gjennom nye og avanserte krav og nye Premier Partner-fordeler som sikrer vekst og fremgang med Google Ads.

«Vi ønsker å gratulere Premier Partner-bedriftene, som er blant de 3 % av Google-partnerne som gjør det best i Norge. Disse bedriftene utmerker seg fordi de er opptatt av å utvikle produktkunnskapen sin, bygge opp nye kundeforhold og skape vekst for kundene sine. Vi ser frem til å støtte dem videre i arbeidet med å hjelpe kundene sine med å lykkes på nettet.»

– Davang Shah, seniordirektør for Google Ads Marketing

Hva betyr det å være Premier Partner?

Vi er med i en eksklusiv gruppe av Premier Partner-bedrifter i Partner-programmet. Formålet med programmet er at Google hjelper oss med nyskapende verktøy, ressurser og brukerstøtte, slik at vi kan hjelpe våre kunder enda tettere med å lykkes og utvikles på nett. For oss er det å få lov til å være en del av dette programmet en viktig faktor for å alltid kunne utvikle oss i takt med våre kunder.

Tusen takk for et fantastisk lærerikt år med alle våre kunder, vi gleder oss til fortsettelsen i 2022!

Skrevet den .

Pia Torgersen