Skip to main content

Nye ansatte til Hensikt

Ni nye talenter til Hensikt 

Mediebyrået Hensikt har i løpet av årets første tre måneder økt antall ansatte med over en tredjedel. Byrået satser på ytterligere vekst i 2022.  

- Det er en veldig spennende tid i Hensikt. Vi er midt i et taktskifte hvor vi går fra å være en oppstartsbedrift til å bli et etablert mediebyrå. Vi har hatt noen solide år med vekst, men etterspørselen etter våre tjeneste fortsetter å øke fra eksisterende og nye kunder, som gjør at vi ser nødt til å trappe opp staben ytterligere, sier Amundsen.

Hensikt startet som et mediebyrå i Oslo i 2016 og teller i dag kontorer i Bodø, Tromsø, Trondheim, Bergen, Drammen og Hallingdal, i tillegg til kontorene på Karl Johans gate.

- Det er unikt å kunne levere fullverdige mediebyråtjenester til bedrifter i vårt langstrakte land med en lokal tilnærming. Våre lokale kontorer kjenner kulturen og fagmiljøene de er en del av, og kan på denne måten gi enda bedre og mer tilpassede råd til lokale kunder. Det å kunne tilby lokal tilpasset rådgivning er kun mulig på grunn av sentraliseringen vi har gjort av spesialiserte fagmiljøer, sier Amundsen.

Selskapet, som i 2021 omsatte for 86 millioner, har som ambisjon å vokse ytterligere de kommende årene.

- Vi er i en investeringsfase, hvor fokuset ligger på de ansatte. Vi lanserte nylig en ny visuell profil som understreker hvor viktige våre ansatte er, hvordan de ulike bakgrunnene og ekspertisene samles i en enhet for en større, mer helhetlig og tydelig hensikt, smiler Amundsen. 

Hensikt er en del av kompetansehuset Layer. 

Tilhørende bildet: Fra venstre bak. Sindre Særsten (rådgiver i Bergen), Christian Rogde (konsulent i Drammen), Karianne Kaneborg (rådgiver i Trondheim), Mina Dehghan (digital markedsfører i Drammen), Sigurd Bakke Amundsen (byråleder) Marthe Kværner (Ad operations manager i Oslo), Elianne Kristiansen (digital markedsfører i Drammen), Karen Emilie Wiker (Ad operations manager i Oslo), Espen Prasanna Udayakumar (digital markedsfører i Drammen).

Les saken i kampanje.com.

 

Skrevet den .

Lars Hordnes